5 τροφές για να πολεμήσετε το κρυολόγημα!

Κρυολογήσατε; Χαλαρώστε, δώστε στον οργανισμό χρόνο να καταπολεμήσει το κρυολόγημα και τη γρίπη και τροφοδοτήστε τον με κάποιες από τις  5  διατροφικές προτάσεις για να ενισχύσετε την άμυνά σας απέναντι στους ιούς!

 

Κοτόσουπα

Το Νο 1 μενού για τα κρυολογήματα! Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η κοτόσουπα έχει αντιφλεγμονώδη και θεραπευτική δράση και ότι βοηθά στην ανάρρωση από το κρύωμα. Περιέχει θρεπτικά συστατικά, ενυδατώνει, ενώ παράλληλα είναι ένα ελαφρύ γεύμα για όσους έχουν ήδη αρρωστήσει!

 

Γαλοπούλα

Η γαλοπούλα χαρακτηρίζεται από άπαχη πρωτεΐνη και οι ειδικοί αναφέρουν ότι μπορεί να δώσει ενέργεια στον οργανισμό ώστε να καταπολεμεί τις ιώσεις! Δοκιμάστε να την προσθέσετε στα σάντουιτς αντί για ζαμπόν ή για μια πιο υγιεινή εκδοχή, προσθέστε κομμάτια βραστής γαλοπούλας στις σαλάτες σας.

 

Χυμός λαχανικών

Ένας αποχυμωτής ή απλώς ένα μπλέντερ και τα αγαπημένα σας λαχανικά μπορούν να κάνουν θαύματα για το ανοσοποιητικό μας, ιδιαίτερα εάν δεν απολαμβάνουμε και τόσο να τρώμε τη σαλάτα μας! Δοκιμάστε ένα μίγμα από ντομάτα, καρότο, σέλινο και όποιο άλλο λαχανικό σας αρέσει. Για πιο γλυκιά γεύση μπορείτε να προσθέσετε και κάποιο φρούτο, όπως μήλο.

 

Σκόρδο

Απαραίτητο συστατικό σε πολλές συνταγές της ελληνικής κουζίνας, ίσως δεν δυσκολευτείτε να το προσθέσετε στη διατροφή σας. Απενοχοποιήστε τη μυρωδιά του και σκεφτείτε ότι θεωρείται ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει ήπια αντιμικροβιακή δράση.

 

Ζεστό χαμομήλι με μέλι

Θεωρείται εδώ και εκατοντάδες χρόνια ιαματικό, αλλά είναι και κάτι που έχει αποδειχτεί από σύγχρονες μελέτες, που αναφέρουν ότι τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα κατά της καταπολέμησης των βακτηρίων και έχει αντιφλεφμονώδεις ιδιότητες. Επίσης σε περίπτωση που έχετε συμπτώματα και στο πεπτικό, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμο, καθώς είναι χαλαρωτικό. Πιείτε το ζεστό (όχι καυτό) και προσθέστε ένα κουταλάκι μέλι, για να συνδυάσετε και τις αντιβακτηριακές και θεραπευτικές ιδιότητες του μελιού.