γεια σου Χρύσα!
πραγματικά έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε!Ωραίο θεματάκι! Λοιπόν, κάθε παιδί έχει το δικό του τρόπο αντίληψης, σε κάποια θέματα ίσως υπερτερεί σε σχέση με άλλα παιδάκια και σε κάποια άλλα όχι. Εχω διαβάσει ότι υπάρχει η νοητική, η συναισθηματική, η κινητική, η μουσική κλπ αντίληψη....άρα κανένα παιδάκι δεν είναι χαζό άλλα έχει καποιες κλίσεις. Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα, έχω διαπιστώσει ότι πολλά παιδάκια φτάνουν στην πρώτη δημοτικού ας πούμε και έχουν κατακτήσει ήδη την ανάγνωση ή την δεξιότητα της γραφής. Μαθαίνουν πιο εύκολα ορθογραφία κλπ. Άλλα απλά έχουν το "σωστό" timing και είναι έτοιμα όταν το σύστημα θέλει να είναι ετοιμα...δηλαδή εκει στα 6 τους χρόνια...και άλλα κοπιάζουν λίγο παραπάνω. Κάθε παιδί όμως στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχει τον τρόπο του για να μάθει...άκουσμα, ζωγραφική, κλπ. Η πρότασή μου είναι να μην μπλέξεις με τα τεστ και τα σχετικά. Και εγώ τα θεωρώ αναξιόπιστα. Αλλά δεν ξέρω κιόλας. Δε ξέρω αν υπάρχουν ειδικά σχολεία...να προχωράνε πιο γρήγορα τις τάξεις. Προσπάθησε να εμπλουτίζεις το πρόγραμμά της (είμαι σίγουρη ότι το κάνεις ήδη) αλλά και παράλληλα να της δώσεις να καταλάβει ότι υπάρχει τάξη και σεβασμός προς αυτή. Και παρότι μπορεί να βαριέται, θα μάθει με διαφορετικό τρόπο κάποια πράγματα. Στο σχολείο δεν μαθαίνουμε μόνο γράμματα...αλλά και το πως να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Ο σεβασμός του ρυθμού των άλλων είναι και αυτό ένα σημαντικό μάθημα. Η διαφορετικότητα επίσης. Είναι και αυτό κομμάτι της κοινωνικοποίησης. Απλά φρόντισε να γεμίζεις το κενό που νιώθει με άλλα ερεθίσματα. Μουσικό όργανο, ζωγραφική, θεατρική αγωγή, ομαδικό άθλημα, σκάκι, ξένη γλώσσα, υπάρχουν τόσα πολλά!!! φιλιά!!!!!!