Αρχική σελίδα Forum
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα Χρήστη Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Το Forum του mamakid
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ 04/02/2013 12:46 #899

Αγαπητό mamakid, έχει περάσει πολύς καιρός που δεν έχω γράψει στο φόρουμ, ωστόσο σας διαβάζω συστηματικά, και αποτελείτε το αγαπημένο μου ηλεκτρονικό περιοδικό για γονείς.
Το θέμα μου, όπως προκύπτει από τον τίτλο, είναι τα παιδιά με υψηλή νοητική αντίληψη. Η μεγάλη μου κόρη φοιτεί στο νηπιαγωγείο. Από όταν ήταν βρέφος είχαμε αντιληφθεί ότι έχει κάτι διαφορετικό, και μεγαλώνοντας συνειδητοποιούσαμε ότι πράγματι είναι ένα πολύ έξυπνο παιδί. Θα σκεφτείτε βέβαια πως η κουκουβάγια επαινεί το παιδί της, ωστόσο η νηπιαγωγός μας επιβεβαίωσε πως πρόκειται για ένα παιδί με υψηλή νοητική αντίληψη. Πρόσφατα και η παιδοψυχολόγος του σχολείου μας ανέφερε το ίδιο και μας πρότεινε να κάνουμε τεστ iq, το οποίο θα δωσουμε του χρόνου στο δημοτικό σχολείο, καθώς αυτά τα παιδιά απαιτούν ειδικη μεταχείριση. Το τεστ δεν το έχουμε κάνει και δεν ξέρω αν θα το κάνουμε, καθώς δεν πιστεύω στην αξιοπιστία τους. Εξάλλου υπάρχουν πολλά είδη νοημοσύνης - το τεστ μετράει κάποια από αυτά. Το θέμα είναι πως η κόρη μου βαριέται πάρα πολύ!! όταν πρέπει να κάνει τις εργασίες για το σχολείο (τους βάζουν λίγη δουλειά το σαββατοκύριακο), υποφέρει. Προτιμάει να κάνει άλλα πράγματα. π.χ. πριν δύο μήνες έφτιαξε μια εφημερίδα με τα βαθυπελαγικά ψάρια. Στο σχολείο βέβαια πήγε αδιάβαστη. Αυτό που τώρα δουλεύουμε είναι πως αν και βαριέται, πρέπει να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της. Έχετε ανάλογες εμπειρίες που θα μπορούσατε να μοιραστείτε μαζί μου; Συμβουλές για το πως θα αντιμετωπίσουμε αυτά τα παιδιά, τα οποία είναι και αρκετά ''δύσκολα''; Ευχαριστώ!

Απ: ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ 15/02/2013 12:21 #900

  • TFA
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
γεια σου Χρύσα!
πραγματικά έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε!Ωραίο θεματάκι! Λοιπόν, κάθε παιδί έχει το δικό του τρόπο αντίληψης, σε κάποια θέματα ίσως υπερτερεί σε σχέση με άλλα παιδάκια και σε κάποια άλλα όχι. Εχω διαβάσει ότι υπάρχει η νοητική, η συναισθηματική, η κινητική, η μουσική κλπ αντίληψη....άρα κανένα παιδάκι δεν είναι χαζό άλλα έχει καποιες κλίσεις. Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα, έχω διαπιστώσει ότι πολλά παιδάκια φτάνουν στην πρώτη δημοτικού ας πούμε και έχουν κατακτήσει ήδη την ανάγνωση ή την δεξιότητα της γραφής. Μαθαίνουν πιο εύκολα ορθογραφία κλπ. Άλλα απλά έχουν το "σωστό" timing και είναι έτοιμα όταν το σύστημα θέλει να είναι ετοιμα...δηλαδή εκει στα 6 τους χρόνια...και άλλα κοπιάζουν λίγο παραπάνω. Κάθε παιδί όμως στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχει τον τρόπο του για να μάθει...άκουσμα, ζωγραφική, κλπ. Η πρότασή μου είναι να μην μπλέξεις με τα τεστ και τα σχετικά. Και εγώ τα θεωρώ αναξιόπιστα. Αλλά δεν ξέρω κιόλας. Δε ξέρω αν υπάρχουν ειδικά σχολεία...να προχωράνε πιο γρήγορα τις τάξεις. Προσπάθησε να εμπλουτίζεις το πρόγραμμά της (είμαι σίγουρη ότι το κάνεις ήδη) αλλά και παράλληλα να της δώσεις να καταλάβει ότι υπάρχει τάξη και σεβασμός προς αυτή. Και παρότι μπορεί να βαριέται, θα μάθει με διαφορετικό τρόπο κάποια πράγματα. Στο σχολείο δεν μαθαίνουμε μόνο γράμματα...αλλά και το πως να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Ο σεβασμός του ρυθμού των άλλων είναι και αυτό ένα σημαντικό μάθημα. Η διαφορετικότητα επίσης. Είναι και αυτό κομμάτι της κοινωνικοποίησης. Απλά φρόντισε να γεμίζεις το κενό που νιώθει με άλλα ερεθίσματα. Μουσικό όργανο, ζωγραφική, θεατρική αγωγή, ομαδικό άθλημα, σκάκι, ξένη γλώσσα, υπάρχουν τόσα πολλά!!! φιλιά!!!!!!
  • Σελίδα:
  • 1
Χρόνος για την δημιουργία της σελίδας: 0.15 δευτερόλεπτα